Thousand Foot Krutch ftw!


Atm sitter jag och pluggar datakunskap och lyssnar på älsklingsbandet TFK. Jäkligt soft faktiskt. Känner mig inte spec stressad fast jag borde vara det. Haha. Idag blir det plugg fram tills typ k 16 lr så. Det känns som om jag kommer behöva det med tanke på att jag är väldigt slarvig med skolan. INTE BRA. Aja, det får bli ändring med det vecka 45 när skolan börjar igen. För nästa vecka har vi APU. Då ska jag troligen vara på företaget som pappa jobbar åt. Hans chef sa att det va 90% klart typ. Han skulle bara kolla med ekonomichefen som jag skulle ha min APU hos. Det ska bli intresant. Vecka 44 är det lov. Såååå skönt ! Då ska jag kanske åka till Nyköping och hälsa på min mor. Har inte träffat henne sen min födelsedag tror jag det var. Vilket var 6 månader och 8 dagar sedan nu.

Måste berätta om vad som hände i onsdags. Vi var till Alborgen med skolan. Det är typ som fångarna på fortet kan man säga. Man är i smågrupper på typ 4-5 personer. Man ska gå till olika rum där man ska klara "utmaningar". Alla rum består av typ 3-4 rum med ett tema som man ska lösa alla uppgifter på. Det är skojj. Lärarna ville att 1:orna och 2:orna skulle få bättre sammanhållning det var så dom fick idéen. Min grupp bestog av Mig, Niklas i min klass och två ettor som hette Ani och Andreas. Vi klarade bara av 4 st rum av 17 st. Men vi va inte sämst iaf. De va kul men som vanligt hade jag oturen att göra mig illa. Vi skulle "svinga" oss över golvet från en sida till den andra utan att nudda golvet i ett rep och vi hade gjort den här några gånger. Men just den här gången så tappade jag taget i slutet och slog i benen i kanten på ytan där man skulle landa och slåg oxså huvudet i fönsterbrädan. Det gjorde ont men gick över snabbt men nu har jag fina blå märken på benen. Så kan det gå.

Nu ska jag fortsätta plugga. I två veckor kommer jag få plugga på fritiden hela tiden.. JOBBIGT, men jag får skylla mig själv. :)

Hare bra !

Kommentarer
Postat av: isabelle

Jao, 97/98 blev det på det :D Eller du menar italienskan? För jag har haft tyska också, haha. Men gör inte så stor skillnad, MVG där med :P Vad jag skryter, haha xD



Aha, okej, låter ju lovande för mig. Med teorin, alltså ;) Fyllde 16 i somras ju, så jag har fått övningsköra länge, men jag har inte orkat kolla upp med den där kursen man måste gå, haha (:

Men vad läskigt, skulle aldrig våga köra då! Fast det kan ju vara läskigt att köra "skrotbilar" också? xD



Jodå, det blev ganska mycket. Ska lägga upp i bloggen, tack för påminnelsen ;)

2008-10-17 @ 18:17:57
URL: http://isabellejo.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha, ja, jag får väl göra det, usch... :P

2009-02-05 @ 17:17:27
URL: http://isabellejo.blogg.se/
Postat av: isabelle

Ja, tur det, haha :P Okej, det är väl tur att alla inte skämmer ut sig ;P

2009-02-12 @ 16:06:17
URL: http://isabellejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0