Friday.


Jadu, ska man skriva lite om vad som har hänt idag då.

Vaknade halv 10 av att min matematiklärare ringde och kollade med mig om jag skulle komma nå till skolan idag. För alla som inte vet det så är fredagar en typ frivillig dag att gå till skolan på i min skola. Vi har inga lektioner på hela dagen. Dom är planerade som studiedagar för dom som inte hänger med eller som har varit sjuka m.m. Och eftersom jag har missat så många matematiklektioner så hade jag mailat henne och frågat vad jag missat därför ringde hon.. Jag åkte in till skolan så jag var där kl 11 gick och fick tre häften med uppgifter att gö som dom hade gjort på de gånger jag varit borta.

Satt typ i 2 ½ timme med dom sen var jag klar med det som dom andra gjort på typ 12 mattetimmar jag varit sjuk. (Det är 4 mattelektioner för oss, 3 timmarlektion * 4 måndagar = 12 mattetimmar) Dåligt smart man kände sig då. Linda (matteläraren) var i ett klassrum och hade stödmatte undertiden. Hon berömde mig för att jag varit så snabb och att jag redan kunde de fast jag inte varit där.

Gick till bussen som gick kl 14 från stationen. Hoppade av och gick hem till min kära syster och åt mat med henne. Vi hade kul, fixade lite med inredningen i hennes lägenhet och pratade en massa. Pappa kom och hämtade upp oss efter jobbet och vi åkte och köpte mat. Det blev hamburgare. Onyttigt, jag vet ! Men nån gång måste man få äta skräpmat, men de va nog inge bra för jag mådde illa efter jag ätit klart. Usch!

Vi kollade lite på Scrubs och Miami Inc, så snygga tatueringar dom gör. Både jag och syrran vill göra en, men pappa är emot det. Fast Emma är ju snart 20 år och jag fyller ju 18 om 6 månader och 5 dagar. Haha. Då kan han inte säga någonting! Efter det gick jag och Emma och spelade Wii, grymt kul hade vi då med. Vi spelade Wii Sports. Jag skrattade nästan ihjäl mig när hon skulle träna boxning. Såg hur kul ut som helst. :)  Vi ÄGDE iaf på tennis.

Ne, nu blir det snart sängen för mig om jag ska orka gå upp imorgon. Vi får gäster imon så vi ska bjuda på mat och jag måste städa innan det. + att jag måste plugga imon med. Har fått reda på att det är matteprov på måndag. Tur är verkar det som om Fek-provet är uppskjutet en vecka !

Hare bra ! <3

Kommentarer
Postat av: isabelle

Aha, okej ;)

Alltså, än så länge är det ganska okej faktiskt. Det är som när jag gick i nian just nu (fast de körde rätt hårt med oss i nian på min förra skola :P). Men visst, det är mycket läxor och sånt. Men inte så mycket ämnen. Än i alla fall, haha :P



Bra det! Vad går du på för skola/linje? Eftersom ni har typ studiedagar varje fredag?



+ Haha okej :P

2008-10-04 @ 10:52:32
URL: http://isabellejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0