You make me smile,.


Halloj på er alla :)

Ska berätta lite snabbt vad som har hänt idag. Åkte till skolan till kl 9, pluggade där sista minuten till ett prov i samhällskunskap som jag skulle ha kl 10. Provet handlade om EU, hur det var uppbyggt och lite om hur jag själv tyckte och tänkte om det. Kändes som om det gick helt ok på det iaf.

Tog bussen hem till s-viken igen och sprang ner på banken för att lämna ett kuvert som pappa hade sagt åt mig att ge dom. När man kom till stan var det ju fullt med folk. Tänkte: Va sjutton händer här nu då?  Men såklart så kom jag ju då på att det är ju "Sandviken dagarna", vilket betyder att det är en massa uppträdanden och olika erbjudanden från affärerna på stan. Bestämmde mig för att stanna kvar där ett tag och kolla läget. Mötte några kompisar som jag prtade med. Såg även när Caroline sjöng med sin kör, DUKTIG DU ÄR VÄNNEN! Hihi.

Resten av dagen/kvällen har varit lugn. Jag orkade inte åka på Bessemerfesten i Hofors. Blir nog nästa år ;)

Imon blir det att åka ner på stan och kolla på crusing med Sandra och Sofie. Skojjskojj :D Har även fått reda på att vi ska åka till Gröna Lund med skolan den 11 juni, som en del av avslutningen. Bästa är att dom betalar för allt utom maten. Slipper man lägga ut pengar på åkband när dom betalar.. Haha!

Nu ska jag nog kolla på en film lr nått annat.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Haha, vad roligt! Vad ska du ha på dig då? Eller det kanske var den Bessemerfesten som du skrev att du inte gick på?

2008-06-01 @ 16:07:06
URL: http://isabellejo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0