time passes by, and never comes back


nu va de länge sen man skrev ett inlägg..

ska brätta lite vad som har hänt på senaste tiden. i lördags jobbade jag och pappa ute i trädgården under dagen, VARMT vare.. tjänade lite pengar på de oxså ^^ senare på kvällen drog jag och va med några kompisar. skit skojj. söndagen var en slapp dag. då hände de inget typ. måndagen vart de skolan och efter de var jag hem till syster min och umgicks med henne. tisdagen var man hemma och var sjuk, inge kul alls. "/ och idag åkte man till skolan eftersom det var matte-nationella,.. gick skit dåligt ! *snyft* bästa ämnet gick skit.. bara för att man fick svåraste uppgiften först blev allt annat dåligt. är förbannad för de. menmen,. ska snacka med matte läraren och kolla om de är så avgörande för betyget. sen åkte jag hem, är inte riktigt frisk än.. mår dåligt hela tiden och jag kan inte äta. bra med bantning däremot ^^ tror jag kan behöva det..

nu blir de att göra nått skojj :D haha.

image7
The time we had together,. will never come back.
That makes me fell lonley


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0