sunday


jag har kommit på att det inte finns något att göra på helgerna ^^

vaknade kl 10. för tidigt enligt min mening ! sen åkte pappa och jag och handlade, när vi kom hem kom en av pappas kompisar som nyss hade varit i thailand och dom drack kaffe och pratade en massa. själv satt man och försökte hänga med på vad dom sa.. haha !

idag är vädret iaf bättre än vad det var igår. INGEN SNÖ *happy face*  snön var kvar till typ 12 idag, men nu är den borta. men de är fortfarnade kallt ute,.. *fnys*  8°c.. snälla sommar kom nu! vill minst ha 25°c. fast man ska väl vara glad att det iaf är sol :)

ska nog hjälpa pappa städa lite nu. hihi, han är ute och plockar maskrosor.. ser roligt ut. :D

Kommentarer
Postat av: isabelle

Åååh, tack för tipset, ska precis skicka iväg ett mail till henne med en "beställning" ;)

Gävle vet jag iaf vart det ligger, haha. Men det var ju skönt att snön är borta nu, man vill ju liksom ha sommar xD Här har solen också kikat fram då och då, men det är kallt, också typ 8 grader. Man får hoppas att värmen kommer snart ;)

2008-05-18 @ 18:53:14
URL: http://isabellejo.blogg.se
Postat av: isabelle

Haha, gör du så ;) Jag behöver verkligen fräscha upp min blogg, så det är bra att det finns folk som kan det där och gör det åt de som inte kan.

aa, verkligen! En vecka efter skolavslutningen ska jag till ITALIEN! Jag längtar såååååå, ska bli så himla härligt :D

2008-05-18 @ 20:06:01
URL: http://isabellejo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0