still sunday


Nu sitter man här igen.. Hade inget att göra så då kollar man in folks bloggar.  VILKET LIV JAG HAR !

Min dag har iaf varit ganska lugn, inget spec som har hänt med andra ord.  Har varit och handlat som jag skrev tidigare idag, sen har jag städat.. Bl.a till kaninen.. Lilla lortdjur hon är, funderar nästan på om jag ska säga till syster att hon får komma och hämta henne. Men då blir det så tomt "/  NEj, jag behåller henne här !

Vi har haft besök två ggr idag.. Väldigt sällan det händer faktist. Först var det pappas kompis Stig som hade varit i thailand och nästa besök var av Sven, en annan kompis till honom. ^^ Synd bara att inte Sara (Svens dotter, även min kompis) inte förljde med hit. Men hon har ju körkort och bil nu så jag kan förstå vart hon är :D Haha..

En sak till som jag är förvånad över är att jag har tvättat idag. Lite skojj att tänka på faktist eftersom jag själv intalat mig att jag inte vet hur man sköter tvättmaskinen :D Menmen, de gick bra. Så nu kan jag göra de i fortsättningen. Känns lite fel att säga de nu när man är 17 år och borde kunna knäppa på en tvättmaskin. Jag får skylla på att jag inte visste hur mkt tvättmedel och sånt man skulle ha.. ;)

Kommentarer
Postat av: isabelle

Aa, det ska bli så härligt! Det är liksom lite speciellt för mig också, för jag har typ bara varit i danmark och england och canarieöarna när jag var liten, och det minns jag ingenting av. Hehe ;) Så det ska bli asskönt :D
Vart ska ni åka i så fall?

Vad bra! Eller alltså, det är ju inte bra att det är så, men bra att det finns fler än jag som skjuter upp pluggandet. xD

2008-05-19 @ 18:44:17
URL: http://isabellejo.blogg.se
Postat av: isabelle

Haha, ja, jag gillar dem, att folk kan säga sånna saker, det är lite kul :D

Aha, men haha, gud, vad kul ändå! Vad lika vi är :P För jag känner typ INGEN som bara varit utomlands några gånger, alla åker typ varje år! Förutom jag, då xD och du ;)

2008-05-20 @ 16:04:25
URL: http://isabellejo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0