SNOW ?!


LÖRDAG = sova..

sov till 12 idag. härligthärligt.. tyvärr har man inte kunnat göra nå kul idag pga vädret.

HUR KAN DE SNÖ/REGNA I MITTEN PÅ MAJ ? de är ju helt otroligt sjukt! nu ska de vara varmt och sol. de är ju för sjutton skolavslutning om 26 dagar.  men det som är bra är att de försvinner direkt när de landat på marken, så att de inte stannar iaf.

de blev en slapp och trökdag idag med andra ord, med att lyssna på musik och sitta vid datorn. ovanligt?!   NEJ.

kanske ska gå och baka nått ^^ haha,. insperation :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra kväll. =)

2008-05-17 @ 20:45:16
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: isabelle

Ja, jag vet också några som har snygga bloggar. Dom använder typ photoshop och illustrator och sånt, men det kostar ju pengar, så jag vill liksom veta ett sätt som är GRATIS :S

Tack, typ min första hela låt som jag har skrivit ;)

Asså, konstigt att det snöar nu! Vart bor du? För här i gbg har det vart bra väder idag, soligt och så... ;)

2008-05-17 @ 22:11:08
URL: http://isabellejo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0