I miss the time together with you sister


Torsdag idag, vilket betyder skola i 2 timmar. Gjorde ingenting på engelskan, jag han inte ha muntliga redovisningen. Ska df dit imon och ha den då. Så det känndes lite onödigt att åka till skolan idag med andra ord.

Efter skolan bar det av hemåt igen. På bussen kom jag på att jag skulle till Emma (syster min) och lämna tebax en nyckel till henne, hoppade df av den vid henne och hälsade på henne en stund. Vi bestämmde oss för att gå ner på stan en sväng. Vi köpte glass och satt oss i den varma solen och åt den. Det blev en varsin Geisha :) MUMS ! Nästa gång ska jag nog köpa en Ben & Jerry´s.. Haha. När vi ätit upp glassarna kom Mona (min kusin), vi kollade lite i affärer sen gick vi till Sandviken Hus. Mona skulle på något möte där. Emma och Mona skulle efter det åka och handla med Gunvor (min faster).. Så det blev att jag och Emma satt med Gunvor i bilen och väntade på Mona. En timme tog hennes möte. Drygt att vänta så länge i en bil. Vi åkte och handlade på ICA Maxi, såg en snygg kille som jag brukar se på bussen ibland där. Såg även dom som jag jobbade med när jag var där på APU. Hejade inte tyvärr, dum nog som man är ^^ Mattias såg mig och kände nog igen mig. Haha. Bara för att han typ retades mkt med mig när jag var där.

Har oxså kolla på ESC (Eurovision Song Contest), Sverige gick vidare såklart !

Nu ska jag sova. Annars kommer jag inte orka med skolan imon.

Kommentarer
Postat av: M

haha , kul att du gör det :) , desamma förresten ^^

2008-05-23 @ 13:57:25
URL: http://apieceofnowik.blogg.se
Postat av: isabelle

Jo, precis. Fast tyvärr såg jag inte så många bidrag. Men jag har fastnat på Danmarks (All night long). Det känns som jag har hört den förut. Det kanske jag har också, men inte vad jag vet, hehe.

Aa, det är smart ;) När på hösten ska du åka, om du nu ska det? :)

2008-05-23 @ 15:44:32
URL: http://isabellejo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0