I´m a retard


sitter i skolan och pluggar ikapp ämnen som jag ligger efter med.

det är väl några st iaf ^^ inte spec kul, men är man slö så är man och då hamnar man lätt efter. -suck-

just nu är det ett naturkunskaps arbete som jag ligger några veckor efter med,. lr ska man säga en massa veckor. sen har jag fler arbeten som t.ex historia, svenska och lite mer. INTE KUL.

blir nog så att jag jobbar klart med naturkunskapen och en historiauppgift här i skolan sen åker jag hem och fortsätter då med någon annan som man inte är klar med.

ikväll blir de att träffa inglo och ta en lååång promenad med henne.. undrar hur de kommer gå med mina skavsår efter nya skorna ^^ haha, ska bli intressant att se om fötterna pallar med de.

Kommentarer
Postat av: isabelle

jodå, din blogg är bra ;)
jag har också så där massa arbeten i skolan nu så det är skönt att skriva av sig om dom plus att det är på något sätt skönt att läsa att det är andra som också har det så. fråga mig inte varför, haha!

vet du någon som kan sånt där om bloggdesign? :)

2008-05-16 @ 18:02:13
URL: http://isabellejo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0