i feel like moving away from here


ingen skola idag ! bara en slapp dag.

hade ingen skola pga. att vi skulle bara haft en engelskalektion men läraren skulle ha muntliga nationella med vissa så hon skulle inte se till oss nå, så då fick vi jobba hemifrån om man ville. aldrig i livet att man åker till skolan då ^^  vaknade faktist kl halv 1, kändes skönt att sova så länge :)

idag kom jag och pappa på att vi är trötta på sandviken,. jobbigt att bo i huset vi bor i + att det finns inget som riktigt lockar en att stanna kvar här. en av hans kompisar hade sagt till honom att han va intresserad av huset utifall vi skulle vilja flytta.. det fick pappa och mig att börja fundera på att sälja det och flytta någon annanstans. då säger jag bara NÄRMARE GÄVLE tack. haha.. skulle varit bättre för både pappa och mig, eftersom han jobbar på korsnäs och jag går på tbs. vi får se hur de blir med de. sitter iaf och kollar på hus och lägenheter i gävle nu.

imon ska man vara med inglo om allt går som planerat. (:


Kommentarer
Postat av: isabelle

jag skulle också behöva lite ledigt från skolan :/ trevlig blogg du har ;)

2008-05-15 @ 18:50:18
URL: http://isabellejo.blogg.se
Postat av: Inglo

Vi ska ta en långpromenad imorgon :D

2008-05-15 @ 21:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0