ESC = funny stuff !


Tänkte bara informera alla er som läser min blogg (inte så många men endå) att jag tkr att Europa har ganska kul musik smak. Sitter nämerligen och småkollar på ESC (Eurovision song contest.) Jag tycker att det är konstiga bidrag ^^ Haha. Lr det är iaf mina tankar, sedan kan det ju finnas dom som gillar dom säkert.. Men iaf.

Dagen min har beståt av att gå i skolan mellan kl 09:40 - 16:10,. Det kändes som om dagen ALDRIG skulle ta slut. Efter skolan blev det att man kom hem i några min sen bar det av till Valbo köpis med pappa och syster min. Vi gick och kollade lite i affärerna. Det fanns inget intressan typ, det enda vi köpte var en kortläsare till pappa och en usb-dammsugare till mig. Lr det var pappa som köpte båda.. Lite skojj kommer det nu att bli att pröva om den funkar. Bra att ha eftersom min bärbara dator alltid är så skitig när man öppnar den i skolan. Kommer bli kul att höra folks kommentarer utifall jag tar med den nån gång till skolan.

Sen på vägen hem åkte vi och skaffade en "ny" dator till syster. Hennes är ju helt oduglig. Pappa var väldigt generös idag :) Haha. Fick även reda på att min syster tkr det är kul att spela WOW. Helt paff jag blev. ^^

PS. nu tror jag att jag har sett allt i ESC, EN SJUNGANDE KALKON  xD  och en massa annat sjukt kul !

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sallskapsresan.blogg.se
En ny reseblogg! Gå gärna in och kolla och tipsa era vänner
;)

2008-05-20 @ 22:02:38
Postat av: Anonym

hejsan!

hoppas allt är bra!
jag undrar om du kanske hade kunnat rösta på min hund i en tävling hon deltar i.
om du tycker hon är söt såklart :)

www.enlitentax.blogg.se

2008-05-20 @ 22:02:43
Postat av: M

haha ESC känns lite tillgjort nowadays :p

2008-05-20 @ 22:06:15
URL: http://apieceofnowik.blogg.se
Postat av: isabelle

Det var verkligen många konstiga låter med i esc igår. Haha, särskilt den där kalkonen, ja :D Fanns det någon du tyckte var bra? Jag tycker norge och armenien var bra. Fast iofs såg jag inte så många bidrag :P

Aa, samma här. Alltså, det är många som åker bort nu i slutet av terminen, har jag märkt. Men jag skulle inte vilja göra det, för vi har JÄTTEMKT i skolan och det är inte så kul att hamna efter och behöva plugga på resan. Tycker inte jag iaf :)

2008-05-21 @ 17:06:45
URL: http://isabellejo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0