Damn.


Nu jävlar va de länge sen !

Haha. För alla som undrar har det inte hänt någonting spec på sistone.. Sommaren har rullat på med bad, sola, träffat kompisar, gått på bio, varit på fest, grillat, shoppat mm. Allt de där ni vet ett sommarlov ska innehålla :) Utom utlandsresan såklart. Som vanligt äre mkt snack och liten verkstad i min familj. Menmen.. inte dör jag för de, inte än iaf.

Det tråkigast som har hänt i sommar är nog att Andreas och jag har bestämt oss för att han och jag inte kan vara tsm. Med tanke på allt som har hänt så blev det beslutat.

Det roligaste är nog att jag har fått tillbaka kontakten med några gamla kompisar :)

Ne, jag måste skärpa mig och skriva oftare.. Haha. Sommaren är ju snart slut och då väntar skolan. Hmm, inte för att de är frestande lr så. :P

Till Felix som kommentera på förra inläget : Jag har engelska rubriker eftersom jag tkr det ser bättre ut och är roligare att ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0